Начало / All / Константин Симидчийски: CopyVibes е млада, но развиваща се копирайтинг агенция

Константин Симидчийски: CopyVibes е млада, но развиваща се копирайтинг агенция

81244017_820660405013772_8840672648141733888_n

Константин Симидчийски е един от основателите на копирайтинг агенция CopyVibes. Следвал е Журналистика в Софийски университет, а кариерата си на журналист стартира през 2009 година в спортна онлайн медия. Помагал е за развитието на различни онлайн проекти, а през 2015 година е сред създателите на платформата за култура, лайфстайл и ентъртейнмънт Vibes.bg. Освен агенция CopyVibes и Vibes.bg, в портфолиото на “Вайбс Диджитал” ЕООД влиза и дамският портал HubavaJena.bg.

С какво се отличава дейността на копирайтинг агенция CopyVibes?

Хубаво би било нашите клиенти да кажат дали се отличаваме. Иначе дейността на CopyVibes обхваща създаването на текстово съдържание, съобразено с нуждите и целите на всеки клиент. Работим с думите и се опитваме да ги подреждаме така, че да побеждават и да бъдат безкомпромисни на бойното поле.

Какви са основните услуги, които предлагате на вашите клиенти?

Освен създаването на съдържание и копирайтинга, което е очевидно, сред услугите си сме включили и поддръжка на социални мрежи – Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn и т.н. Много бизнеси не разполагат с нужното време, за да присъстват силно в социалните мрежи, а това е от ключово значение.

Споменавайки клиенти, какви са бизнесите, с които основно работите?

Изключително различни. Без значение дали продаваш краставици, оправяш хладилници, или предлагаш бързи кредити, логиката на съвременния свят не само препоръчва, но и задължава да присъстваш онлайн. А за да бъде всичко наред, твоят уебсайт или акаунт в социалните мрежи следва да бъде безупречно представен пред аудиторията.

Това, което правим ние, е да се погрижим текстовото съдържание да бъде представящо добре продукта, ангажиращо и не на последно място – грамотно написано. За твърде много хора грамотността е сякаш от по-малко значение, но според нас е задължителна. Едва ли някой би взел насериозно човек, правещ бизнес, който не може да представи бизнеса си без множество правописни грешки.

Защо един бизнес би имал нужда от вашите услуги? С какво допринасяте за неговото развитие?

Както отговорих и на предходния въпрос, няма как да продадеш услугата или продукта си, ако не си ги представил по достатъчно добър начин. Никой не закупува услуга или продукт, преди да се е запознал с тях или с човека/фирмата, които ги предлагат. А ако сам не можеш да представиш услугата си, как да ти повярваме, че можеш и да я изпълниш?

Продава ли съдържанието?

Всичко продава – класическият копирайтинг в рекламата, съдържанието, добрата лендинг страница. Някои обаче продават много, много повече от останалите.

Има ли специфики при изготвянето на текст, които трябва да се следват?

Текстът трябва да е грамотен, а фактологията и техническата информация – безупречна. Отделно от това, не е желателно текстът да приспива читателя или да го отегчава до смърт, въпреки че погребалните агенции биха се радвали това да се случва. Живеем във време, в което хората изключително трудно задържат вниманието си, като се води битка за всяка секунда от техния интерес.

Вие сте една от малкото агенции, специализирани само и единствено в създаването на съдържание. Защо избрахте да се посветите само на една дейност?

Още в самото начало със Станислава (Симидчийска, другият основател на CopyVibes, бел.ред.) решихме, че ще стартираме единствено с услуга, която гарантирано можем да предложим с възможно най-високо качество. Има множество дигитални агенции, които се опитват да правят всичко – копирайтинг, маркетинг, изработка на сайтове, графичен дизайн и т.н. Ние предпочетохме да стартираме с по-малък екип, който да е специализиран в предлагането на по-малко услуги.

Виждате ли бъдеще в професията, която сте избрали?

Силно се надявам да има бъдеще, защото геймингът е скъпо хоби, а не искам да оставам без средства за видео игри. Също така, абонаментът ми за Spotify и Netflix също струва пари.

Има ли по-голяма сила от силата на думите?

Тази в “Междузвездни войни”, но не съм сигурен, че се брои в случая.


Автор: Entrepreneur Team