Предприемаческият клуб Start It Smart обяви своя ребрандинг по време на ексклузивното си събитие 3Challenge – Grow (Сезон 4), което се проведе на 21 септември (събота).
Членовете на клуба успяха доста ясно да ни обяснят причините и мотивацията за обновяването на клубната визия. Разбрахме доста неща, които ще се опитаме да ви предадем накратко.
Новото лого на Start It Smart
Причини за ребрандинга
Новият дизайн на клуба показва новото начало – нови проекти, нова структура и по-вълнуващо бъдеще. Целта е била и черният цвят, основна част от предишното лого, да се замени с друг по-свеж такъв, защото предприемачеството като цяло е свежо, както и екипът на Start It Smart, съставен от енергични и живи млади хора.
Символиката
Всичко започва от Play – бутона, който от една страна символизира началото, старта (Start-a), а също така в превод означава „игра“ – точно каквото е и до голяма степен създаването на един бизнес.
“Използваната “grid” система е една от основните подходи на дизайнерите по света в днешно време. Основните използвани цветове са синьото и зеленото – синьо-лилавото като бизнеса и неговата сериозност и ярко зеленото – едно приятно „намигване“ и „заигравка“. В комбинация двете създават идеалния баланс между бизнеса и играта в него”,споделя Филип Бояджиев, дизайнерът, изработил новата визия на Start It Smart.
Бранд идентичността използва като изразно средство освен цветовото представяне, така и текстура, която съдържа в себе си екологичност, доближава до природата, до нейната естественост и непринуденост.
Съдържанието на новия дизайн
Главните променени елементи са логото и цветовият подбор. На снимката долу можете да видите начинът, по който се предвижда да изглежда оформлението на клубните материали на Start It Smart.
Новият дизайн влиза в сила от днес с промяната на официалния уебсайт на клуба, профилите на Start It Smart в социалните мрежи и комуникацията относно ребрандинга с партньорските организации.
Дизайнерът
Брандингът на Start It Smart е реализиран от младия и талантлив дизайнер – Филип Бояджиев. Той е бакалавър по рекламен дизайн. Четири години заема длъжността председател на Студентски съвет на Националната художествена академия. Има богат опит в организирането на културни събития. В момента е част от организацията на четирите най-големи културни фестивала в България – Sofia Design Week, Sofia Dance Week, Sofia Architecture Week и Sofia Contemporary. Филип е и най-новото попълнение към екипа на Start It Smart.
Гостите, които бяха поканени на събитието на Start It Smart – 3Challenge Grow (Сезон 4), имаха възможност да видят първата презентацията на дизайнера относно новия брандинг на клуба.
Реакцията на публиката беше приятна, вечерта беше изпълнена със забава и разговори.
Един от най-запомнящите се коментари беше на Крум Хаджигеоргиев, CEO на Melon, който с две думи описа ролята на новия дизайн за развитието на клуба – “Major improvement”, каза Крум.
От Entrepreneur.bg пожелаваме на Start It Smart да продължават с перфектната реализацията дори на най-амбициозните си проекти!