Тъй като много ви обичаме и искаме да ви радваме с интересни и полезни материали, днес ще блогваме на живо от Investor Day на LAUNCHub.
Какво се случва на един Инвеститорски ден (Investor Day)? Това е така познатият Demo Day. От една страна на това събитие присъстват инвеститори, с дебели чекови книжки (или пълни банкови сметки), които са готови да инвестират в стартиращи компании. От друга страна на събитието присъстват стартъпи, които са стигнали до етап Seed (етап на който се развиват много повече, в който им трябва по-голяма инвестиция от дадените им 30 000 евро досега). Не само, че стартъпите присъстват, но те презентират своите компании пред инвеститорите. От трета страна идваме ние и ви държим в течение със случващото се.
Присъствието на това събитие е затворено за външни посетители.
Какво е уникалната стойност, която получавате, следейки блогинга на живо от такова събитие? През днешния ден тук ще присъстват много инвеститори, това са хора, които вие със сигурност (ако имате стартираща компания) имате за цел да срещнете поне веднъж през следващите 3 години. Ние се опитваме да ви дадем достъп, макар и виртуален, до цялото преживяване. Смятаме, че от нещата, които публикуваме като снимки и текст ще можете да извлечете полезна за вас информация, ще можете да се подготвите малко или много, за вълнуващата предприемаческа кариера, която ви предстои.
Днес за вас ще блогват:
Радослав Георгиев – президент на най-големия предприемачески клуб в България – Start It Smart, и основател на редица стартъп проекти, сред които и HackFMI.
Никола Янев – основател на Entrepreneur.bg и стартъп ентусиаст.
Стягайте коланите, започваме!
Това е вторият Live Blogging, който правим от Investor Day. Първият се проведе в Лондон и беше от Demo Day на инвестиционния фонд Eleven.
Повече информация за LAUNCHub:
LAUNCHub за стартъпите, в които ще инвестират
Day #1 Live Blogging – LAUNCHub Long Weekend
Day #3 Live Blogging – LAUNCHub Long Weekend
LAUNCHub шортлистна 16 отбора
Можете да разгледате историята от Live Blog-а от Demo Day na Eleven :
Eleven Лондон Demo Day – Liveblogging
Обща снимка на членовете на всички екипи от компаниите на LAUNCHub.
Като цяло денят беше много приятен и изпълнен със силни емоции. Желаем на всеки един от вас да бъде на тяхното място скоро. : )
Снимката ще бъде качена по-късно, заради скоростта на интернет връзката.
Нашият Live Blogging приключи, сега следват лични срещи на инвеститорите и екипите.
Фантастична снимка на Екипите на LAUNChub
iMediashare са по-силни от видео услугите на Amazon и Vodoo взети заедно.
Страхотна презентация !
Чековете от инвеститорите ще завалят към Коста.
iMediaShare имат и US Patent !
Sony и Turkcell са сложили приложението предварително на техните таблети !
Избираш какво искаш да гледаш, click-ваш и това веднага се показва на телевизорът.
As simple as that.
Най-доброто интернет съдържание, поднесено по достъпен начин.
Демонстрацията изглежда като магия ! Красота.
Чрез iMediaSHare, твоят телефон се превръща във функционално дистанционни, с хубав UI!
TVs = Poor UX. Navigating menus with remote controls sux.
Seemlesly deliver online video to the TV Screen !
И накрая, iMediaShare и Коста. Очакваме голямо шоу !
„Distributate storage is the future of storage“
StorPool търсят 2 милиона, за да разширят разработката, sales & marketing и да изградат екосистема около себе си.
License per drive per month и Pay-as-you-go като бизнес модели за StorPool
31,1 милиарда пазар (2011) за услугите за съхранение на данни.
Много силен пазар с потенциял
Autodesk и Telerik – early adopters нa StorPool
Стандартните сървъри имат страшно много лоши черти.
Какво може да стане, ако има софтуер, който да виртуализира Storage-a ?
Боян @ StorPool
Ииииии следващите на сцената са StorPool !
Software-Defined Distributed Storage.
Coherent Labs търсят 750К евро, за да разшират R&D и Продажби в други страни, като Китай
Технологията им е интегрирана в големите Game Engines като Crytek и Unity
Как ще продават технологията ?
Посещаване на всички големи Game конференции !
Coherent Labs
В разработката на игри, най-скъпата част е да направиш добър UI. Game Engines не поддържат добри UI, но за сметка на това, HTML и JavaScript са доказани технологии за изграждане на добър потребителски интерфейс.
Coherent Labs правят точно това – позволяват ти да си напишеш UI-a на играта, използвайки Web технологии !
Coherent Lab са на сцената – HTML 5 UI за 3D игри. How cool is that ?
Imagga имат приходи в размер на $55 000 от своето API
Георги Кадрев от Imagga
Връщаме се обратно и Imagga започват презентацията си.
Имаме почивка в момента връщаме се след 30 минути. Публикувайте въпросите си на хаштаг #LHID
От сайта на Уча.се
Уча.се търсят половин милион Евро, за да могат да се разрастнат в други пазари. Например, огромната Русия !
Уча.се буквално цели да направи революция в системата на образованието.
Дарин от Уча.се (http://ucha.se/)
Уча.се спечелиха наградата за най-добър образователен сайт за предната година, но по-важното е какво казват потребителите за тях.
Уча.се е сайт за видео уроци, който следва стриктно училищната програма в България.
И преди почивката, ще слушаме Дарин от Уча.се
Ако имате интерес в Habbits, може да ги намерите в http://angel.co/habbits
Stevica Kuharski Habbits
Очаквайте Habbitania! Изцяло нов свят, приличащ на Pokemon светът за деца.
Основните конкуренти – Basic Math, Talking Tom и Epic Win.
Habbits е всичко това в едно !
80% от потребителите на Habbits са Жени, които ги позиционира идеално в пазара на младите майки !
Постиженията на Habbits – Top 100 Free Education Apps в 12 държави.
Go To Market стратегията на Habbits – чрез реклами в Google, които таргетират родители
In-App purchases като бизнес модел.
Интерфейсът е специално пригоден за използване от деца.
„Mobile Nanny for Kids“
И следващите са Habbits.
От сериозни B2B решение, отиваме към App, който помага на родителите с малки деца !
Имат нужда от капитал, за да построят sales екип.
Колко капитал ? – 360K евро.
RETiDoc разпознават не само латинската азбука, но и кирилица !
Бизнес моделът е интерес – 300 Евро за RETiDoc, като след това влизат годишни обновявания.
За сравнения – конкурентите им започват да продават от 1000 евро нагоре и не са толкова надеждни, колкото RETiDoc
Scan, Drag & Drop и данните от личната карта са въведени в съответният софутер !
Следта RETiDoc ! Проблем, който го има абсолютно навсякъде – взимане на данни от лични документи.
RETiDoc автоматизират този процес.
Основните конкуренти, SAP и LOKAD не предлагат SaaS интерфейси.
AZ4Cast (Nest Point)
BNB Paribas за клиенти на Next Points
Сериозен B2B Big Data бизнес Термините са интересни.
Предизвикателството – From Value Chain до Produced Goods
DeskGod беше описан като Google Analytics on Steroids.
Следват NextPoints (Старото им име – AZ4CAST)
DeskGod търсят 1.1m, за да се разширират чрез Marketing и PR
Visitors Lifecycle Management – Това, което DeskGod предоставят на своите потребители
Клиентите на DeskGod имат възможност да се възползват от Real Time поддръжка от Call Center
Дани от DeskGod учи английски език от 3 месеца и в момента говори езика много добре.
Следващите са DeskGod !
Rankur са в топ 10 tools в САЩ за измерване на репутация в социалните мрежи.
Според Gartner, 60% от бизнесите ще започнат да инвестират в Social Media Analysis в идните години.
Репутацията – трудно се изгражда и лесно се губи.
Следващите наред са rankur ! Mind your Reputation.
Основната конкуренция на Deed са GameMaki и BadgeVille – сериозна конкуренция
И нека си поговорим за пари – HR се монетизират чрез месечни subscriptions. Маркетинг, чрез фиксирани такси за съответните кампании
И разбира се, впечатляващият пример с Telerik Academy – довело до +4.5% увеличаване на феновете им във Facebook
Двата основни пазара за Deed – Marketing & HR отделите в компаниите.
Презентаторът – Илиян от Deed, е супер хладнокръвен, по никакъв начин не му личи, че е притеснен. Доста е уверен в себе си.
Как може да ангажирате дадено community ? Почти всичко се свежда до игри, а това свежда почти всичко до Deed
И следващите са Deed – Платформа за предизвикателства, която позволява на бизнесите да предизвикат своите общества.
Пазарът – 1.2B $ в продадени билети през 2012-та година.
Потребителите, които имат в момента Cinematic ползват app-а поне по 4 пъти на седмица
От Cinematic разбираме, че на повечето прожекции 80% от местата са празни…
Следващият pitch ще бъде на Damir от Cinematic
Cheers !
Много силна презентация на Useful At Night и Лино
Powerful Backend Processing Nightlife Data – всичко за нощният живот отива в Useful At Night
Много силно ново лого на Useful at night, по време на презентацията им.
Залата е вече пълна
И започваме с Лино от Useful At Night !
Party time.
Любен обяви, че Румен и Стан са вече partners в LAUNCHub
Traction-a на LH до сега :
20 инвестиции от 5 различни държави за над 1.3 милиона Евро плюс ко-инвестиции на стойност над 350 хиляди евро
LAUNCHUb инвестират 3 Милиона Евро за Accelerator фазата и 6 Милиона Евро за Seed фазата.
Стан разказваме за LAUNCHub – В какво вярват и в Какво инвестират.
Да видим дали инвеститорите ще бъдат готови да напишат няколко чека
Започваме. Стан от LH ще открие събитието
Скоро започват pitching сесиите.
ucha.se T-Shirts
Team Imagga се подготвят
Към 10 и 30 ще започнат първите Pitches
Хаштаг на събитието в Twitter: #LHID
Намираме се в Студо 5, за който не е разбрал
Този път ще е double-live blogging !
Здравейте и от мен.
Ние сме готови! Екипите пристигат, чакаме и инвеститорите.
Pingback: Live Blogging – LAUNCHub Investor Day Презентации | Entrepreneur.bg()