Стив Бланк (Steve Blank) е сериен предприемач и академик от Силициевата долина. Името на Бланк се свързва с методологията „Customer Development” – концепция, която може да бъде приложена от предприемачи и стартиращи компании за подобряване на продуктите им чрез по-добро разбиране на потребителите. Тази методология стартира и движението „Lean Startup“, за което вече сме говорили в статията ни Какво е MVP и как да донесе успех на стартиращата ви компания.
Видеото, което ви споделяме сега е от лекция на Стив Бланк в университета Станфорд. Една определена част от нея е доста интригуваща – Стив Бланк казва, че когато един предприемач стартира компания, има цял списък от неща, за които той мисли и се тревожи. За някои от тях инвеститорите ще ви кажат задължително да помислите, за други сами ще се сетите, а някои дори и няма да ги отразите.
На снимката отдолу можете да разгледате списъка, като ви препоръчваме да изгледате и видеото от лекцията под нея.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=6USgPkfsVJM#t=1291s
Ако тази статия ви хареса споделете я със своите приятели.
Много интересно!
Много силна статия! Евалата!
Радваме се, че ви харесва!
Steve Blank – How to Build a Startup – https://www.udacity.com/course/ep245
безплатен курс от Udacity
Много полезно! Мерси!
„Името на Бланк се свързва с методологията за развитие на клиенти“ – би трябвало да се преведе по този начин
Напълно съм съгласен! Понякога обяснението на изрази от английски е малко трудно. Благодаря, Георги!