Начало / Новини / Нова ERP система управлява доставките на земеделска техника в Агротехники и Ко

Нова ERP система управлява доставките на земеделска техника в Агротехники и Ко

thisisengineering-hoivM01c-vg-unsplash

Българският доставчик на земеделска техника и резервни части Агротехники и Ко. ЕООД вече управлява бизнеса си с нова софтуерна система от клас ERP. Тя обхваща всички различни аспекти от дейността на компанията и предоставя надеждна и актуална информация за протичащите бизнес процеси и използваните ресурси.

Агротехники и Ко. е утвърдена компания, поддържаща успешни партньорства с доказани със своето качество американски и европейски производители на земеделска техника. Вече над 25 години компанията подпомага работата на селскостопанските производители в цялата страна.

След задълбочено проучване на предлаганите на пазара ERP системи, ръководството на Агротехники и Ко. е избрало облачното решение Microsoft Dynamics 365 Business Central, а за внедрител – българското дружество за бизнес софтуер Тим ВИЖЪН България, което е сред водещите консултанти за внедряване на ERP, CRM и BI системи у нас.

В рамките на проекта са внедрени функционалности на ERP решението, подпомагащи стандартизирането, автоматизацията и управлението на ключови бизнес процеси в направления като счетоводство и финанси, покупки, продажби, управление на складовете и сервизната дейност.

Системата оптимизира работата с огромното разнообразие от артикули, с които оперира Агротехники и Ко., както и точното проследяване на срокове по клиентски поръчки и поръчки към доставчици.  В рамките на проекта е добавено и разработеното от Тим ВИЖЪН България решение за оптимизиране работата с куриерски фирми при изпращане на заявените от клиенти артикули.

„В следствие на внедряването на Business Central е постигнато високо бързодействие на системата и достъп до нея от всякакви мобилни устройства и по всяко време, което е особено полезно за мобилните търговски екипи. Заедно с това се оптимизира работата на търговците, които вече разполагат с надеждна и актуална информация за наличностите от машини и резервни части в различните складове на компанията и могат оптимално да отговорят на нуждите на клиентите, което води до по-висока клиентска удовлетвореност“ – посочват от Агротехники и Ко.

Системата предоставя и много по-широки възможности за създаване на справки и отчети, предоставя актуална информация за състоянието на бизнеса и подпомага отчетността и процесите по вземане на оперативни и стратегически решения. Сред останалите й важни предимства са оптимизираното управление на складовите наличности, улесненото управление на ценовите политики за предлаганите от компанията продукти и услуги и подобреното планиране и взаимодействие между различните отдели на компанията.

Внедреното от Тим ВИЖЪН България решение за управление на бизнеса помага на Агротехники и Ко да постигна цялостен контрол над всички направления от дейността си и още по-висока ефективност на работа, като същевременно подкрепя растежа и устойчивото развитие на компанията.


Автор: Entrepreneur Team