Електронната търговия е един от най-бързо развиващите се сектори в последните десетилетия. Масовото разпространение на коронавируса допълнително допринесе за нарастването на тези темпове и все повече потребителите днес припознават онлайн пазаруването като сигурен и удобен начин да се сдобият с желаните от тях продукти.
Разбира се, повишеният интерес на потребители, води и до все по-голяма конкуренция между отделните онлайн търговци. Затова и все повече от тях търсят начини да се отличат и да впечатлят своите клиенти. Един от тези възможно начини е през опаковката на продуктите.
Как да опаковате продуктите си така, че да се отличите и да създадете отлично потребителско преживяване за вашите клиенти? Ако това е въпрос, който вълнува и вас, в следващите редове обобщаваме няколко полезни съвети, на които си струва да обърнете внимание:
Опаковката трябва да предпазва продукта
Преди да се насочите към избор на дизайн за опаковката, в която изпращате вашите продукти, първо е важно да се уверите, че тя е достатъчно здрава, за да предпази съдържанието. Колкото и красива да е опаковката, ако потребителят получи повреден или счупен продукт, това няма да остави добро впечатление.
Дори да го компенсирате с безплатно връщане и замяна, това все пак води до удължаване на срока, в който той ще получи продукта, а това може да е причина за недоволство. Затова е добре да опаковате продуктите с аеропласт, който е лек и няма да увеличи значително теглото на пратката, но ще предпази продуктите ви.
Не подценявайте силата на добре изглеждащата опаковка
За да се отличите от вашите конкуренти, а и за да направите добро впечатление на потребителите, визията на вашата опаковка е от голямо значение. Статистиката показва, че:
- 52% от онлайн потребителите казват, че е по-вероятно да повторят покупка от марка, доставяща поръчки в качествените опаковки.
- 71% от онлайн потребителите казват, че очакват по-висококачествени опаковки, когато поръчват онлайн продукти с по-висока стойност.
- 83% от потребителите казват, че са склонни да споделят снимка с продуктите в социалните мрежи, ако ги получат в качествена и красива опаковка.
- 50% от потребителите казват, че брандираните опаковки ги правят по-склонни да препоръчват марката на своите приятели.
- 61% от потребителите посочват, че брандираните опаковки ги правят по-развълнувани от получаването на продукта.
Както може сами да видите, цифрите убедително показват значимостта на опаковката за потребителското преживяване. Инвестицията в по-качествена опаковка и дизайн. Постарайте се да инкорпорирате в дизайна важни детайли като лого, телефон, послание към клиента и др.
Персонализирани пликове за доставка
Още един начин да се отличите и да направите добро впечатление на вашите клиенти е като замените скучните сиви пликове с цветни брандирани куриерски пликове. RB Plast е българска компания с дългогодишен опит в сфера, която предлага изработване на целофанови пликовете с капаче и перманентна лепенка, в който да изпращате своите пратки.
Този вариант ви дава възможност да поставите собственото си лого и отличаващите цветове на бранда върху плика, вместо тези на куриера, което ви гарантира по-голяма разпознаваемост, но осигурява и други предимства. В много от случаите да поръчате своите пликове от производител е значително по-бюджетен вариант, отколкото да закупите тези, предлагани от куриерската фирма.
Изберете качествени куриерски пликове от RB PLast по индивидуална поръчка в желаните от вас размери!