Начало / Новини / Как туристическата индустрия се адаптира в ситуация на пандемия?

Как туристическата индустрия се адаптира в ситуация на пандемия?

 

Трудно е да се повярва, че само преди няколко месеца интересът към нови дестинации и устойчивостта на пътуванията бяха фокусни точки на туристическата индустрия. Сега най-важното са възстановяването след рязкото спиране и безопасността на пътуванията. Редица авиокомпании, хотели, курорти, цели градове и държави се преструктурират, за да намерят начин за справяне с кризата. 

Въпреки че никой не може да предскаже какво ще донесат следващите няколко месеца, все пак има надежда за възстановяване на туризма, информират от туристическата платформа Luxury Discounts. В последно време се наблюдава ръст в безконтактните, по-голяма зависимост от цифровите технологии, много нови санитарни и здравни протоколи. Всичко това, когато работи в симбиоза ще помогне на пътуващите да се чувстват комфортно и да пътешестват отново спокойно.

Усилията на цялата туристическа индустрия започват да се оправдават, макар и с бавен темп. Авиокомпаниите отчитат ръст в броя пътуващи, макар и плах. Мерките, които се вземат за безопасността на пътниците са безпрецедентни, а сигурността е от първостепенно значение.

Големите авиокомпании въведоха политики за привличане и задържане на пътниците – било чрез програми без такси за промяна и удължаване на билетите, до мерки за физическо дистанциране от чекиране, задължително носене на маски, дори и от деца, мерене на температурата, по – малък брой пътници в самолета.

Държавите от своя страна също започнаха да отварят границите бавно, дори с цената на PCR тестове, имунизационни паспорти или тест за наличие на антитела. Новата реалност сякаш започна да става нещо нормално и дистанцията, маските и дезинфекцията се превърнаха в част от билета за посещение на туристическите обекти.

Очакванията са и за нарастване на хотелските резервации. Въпреки че пътуващите търсят по-малки бутикови хотели и такива, разположени в по-слабо населени райони, избягват почивки в претъпкани градове и курорти, оптимизмът за едно по – различно от миналогодишното лято остава.

 И все пак, в готовност за чести промени и въоръжена с необходимата за туристите информация, индустрия е в очакване. А пътуващите са готови да се върнат към любимите си места – по- спокойни и по – уверени.

 


Автор: Entrepreneur Team